لحظه های بارانی

عروس مردگان

لحظه های بارانی

عروس مردگان

تنهام

سلام

اره بازم من اومدم من.من یه دخترغمگین یه دخترکه تنهاست وهمیشه ازغم میگه یه دخترکه بخاطراینکه سعی کردخوب باشه همیشه بدترینابه سرش اومد

ازکجابگم ازاونجا که خستم یابی حوصله یااینکه ازاینجابگم که دارم دیوونه میشم نه بذارازدکترنرفتنم بگم:

امتحاناتم شنبه تموم شدبدنبودبانمره ی تقریبا خوبی پاس کردم فقط ریاضیموخراب کردم ولی کی میدونه چه جوری درس میخوندم خیلی برام سخت بودچون بایدذهنمو متمرکزمیکردم چون سردرد داشتم هرچند که هنوزم سرم دردمیکنه.شنبه قراربودبرم دکترکه نرفتم حوصلم نمی رسید به درک بذار هرچی میشه بشه برام مهم نیست که چه مرگمه اینطوری زودتر می سوزم اینطوری شایدخیلیا ازدستم راحت بشن

وای یادم نمیره 5شنبه جمعه باچه حالی داشتم درس میخوندم سردرد ازیه طرف کمردردم بودکه این کمردردبرام شده یاداورگذشته ودردش دوبرابر شده بودذهنمم که به زورمتمرکزمیکردم

چی بگم به خیلیاحسودیم میشه به بهاره به حدیث به فرزانه فاطمه مائده مینا فائزه زهرا شادی مرضیه الهه ندا و....

دیگه کم اوردم خسته شدم دارم دیوونه میشم چطوری اخه نمیتونم که ابولی خواهرم گوشیم کامپیوترم یاحتی تلویزیون وکه شمال شمال میکنه دوربندازم ذهنمم نمیتونم نمیتونم دوربندازم

اصلا ولش کن برای کی دارم این حرفارومیگم کی حوصله داره این چرندیاتو بخونه

یاحق

نظرات 4 + ارسال نظر
یاسر سهرابی دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ب.ظ http://pikapik.blogfa.com

سلام.
یه سری هم به من بزن.
متشکرم و موفق باشی.

Nima دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ب.ظ http://popcrazy.blogsky.com

نزن این حرف رو آبجی خدا نکنه غمگین باشی یه خورده خوش بین باش.از این اتفاقا واسه همه میفته مهم اینه که چطور باهاش رو به رو بشیم. تقریبا من همه وبتون رو خوندم ماشالله طرز نگارشتون هم که خیلی زیباست .
به هر حال خوشحال شدم.

مجنون سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ب.ظ http://da3tanekotah.blogsky.com


./|\
.(,"c
<|>
_\/_سلاممممممممممممممممممممم گلم
.
.
.
../|\
.(,"c
<|>
_\/_خوبی؟
.
.
.
./|\
.(,"c
<|>
_\/_ اومدم بگــــــــــــــــم
خوشحال میشم بهم سر بزنیااااا

Nima سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ب.ظ http://popcrazy.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد