لحظه های بارانی

عروس مردگان

لحظه های بارانی

عروس مردگان

دلم تنگه

سلام

خوبید؟

میدونم یه مدتی نبودم

یه کم خسته ام بی حوصله ام حالم خوب نیست

پنجم مردادبی اختیاراشک می ریختم اصلا حال خوبی نداشتم به حدی که راهی اورزانس شدم

هیچی خوشحالم نمی کنه یه غم گنده ی گنده تودلمه دلم میخوادبمیرم

حتی بهترین اتفاقات یه بارغم برام میاره باد ساعت ابوالفضل اینترنت گوشی همه چیز 

باهرترانه ای هرترانه ای گریم میگیره دوباره سردردام شروع شده سرم دردمیگیره  

 فکرم به ریختس دوسندارم صبح هاازخواب بیداربشم 

چندروزم هست که کابوس می بینم باورنمی کردم یه روزکه بیدارمیشم مثل  

 

توفیلماصورتم خیس عرق باشه احساس گرما بکنم درصورتی که کولر درست روبه رومه نفس کشیدنم سخت بشه  

احساس تنهایی میکنم خیلی تنهام خیلی دلم تنگه خیلی تنگه خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی تنگه 

زندگی برام مزخرفه ازخودم بدم میادازسادگیم ازاحمق بودنم ازاحساساتم ازخودم متنفرم 

ازخداگله دارم خیلی گله دارم 

وعلاوه برخودم ازمردا بدم میادهمشون مث هم دیگن فک نکین یکی گفت دوست دارم 

 

 واقعادوستون دارن پشت این دوست دارم یه هوسه یه هوس که همه چی وازتون میکیره 

بادخترام دارم میگم هیچوقت ازهمه چیزتون واسه یه پسرنذاریدنامردی کنید بی معرفت 

 باشیدفقط به فکراون نباشیدبه گفتن دوست دارمش فکرنکنیدبه نامردی که قراره یه  

 روز بهتون بکنه فکرکنید به این که هوس بیش ازاینکه توخونه یه دخترباشه هزاربرابرش 

 توخونه یه مرده هواستون باشه خاطره برای خودتون نسازیدکه همین خاطره هابه  

جونتون بیفته ویه زنده باشیدکه روحی نداره 

گاهی قلبم دردمیگیره االانم ازاون گاهیاس 

راستی دختراهواسشون باشه پسرافقط وفقط به فکرخودشونن دلشون برای شمانه سوخته نه میسوزه 

اینوبگم برم دیگه دلم خیلی تنگه خیلی کاش ادمابه خاطرخودشون بازی نمی دادن کاش فقط به خودشون فکرنمی کردن کاش چیزی به اسم بهانه وجودنداشت 

کاش خیلی چیزاوجودنداشت کاش ادماجداادم بودن اصلادنیاجوری بودکه دیگه نیازی به گفتن کش نبود 

موفق باشید

یاحق 

                                      امضا:عروس مردگان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد