لحظه های بارانی

عروس مردگان

لحظه های بارانی

عروس مردگان

سلام

سلام سلام به اونایی که فراموشم می کنن وسلام به اونایی که فراموشم نمی کنن

امیدوارم سرحاله سرحال باشید

دیروزرفتم دکترچندتاازمایشوعکس دیگه هیچ.چیزمهمی نیست

اصلابیخیال دکترومریضی حوصله ام به این حرفانمیرسه

اهان!!!راستی ابوافضل خواهرزادم یه داداش یاابجی دیگه مامانش قراره براش بیاره من به ابجیم میگم بیااینجا اتراق کن(درسته؟؟)اخه ابولی خیلی شیطونه

خوشحالم وای یه نینی کوجولودیگه

وای دوباره میرم بیمارستان همراهه خواهرم میشم نمیدونیدچه خوبه البته حسابی هم ترس ودلهره داره نه اشتباه کردم زیادم خوب نیست اه ناله وخلاصه غذای بیمارستان که یه بارم نخوردم

هزاربارم ضدعفونی که نکنن بازم ادم احساس میکنه که پرازمیکروب وبیماریه

به ابولی میگم نینی وکه مامانت قراره بیاره دوسداری؟میگه نه پرتش میکنم توخیابون

میگم نه خاله کوچولو گناه داره گریه میکنه!میگه گریه نکنه

پدزسوخته بهم میگه نی نی داری؟میگم کجا؟میگه توشیمکته

میگم نه من ندارم مامانت داره!

میگه داری

میگم ندارم

میگه داری......

خوبه شکمم اب شده اگه داشتم دیگه چی میگفت!!!!!!!!!

اهان!!وای کنکور!!!حسابی ترس ودلهره دارم مونم چیکاکنم دعاکنیدبرام قبول بشم دولتی قبول بشم حالا هرجا که میخوادباشه

خدانیامرزه کسی که کنکورو اختراع کرداخه جی میخوادازجون ماجوونا

اخه سراسرترس واضطراب ودلهره اس

خوب عزیزان من دیگه چشمان زیبای شماروبیشترازاین خسته نمیکنم

دعاکنیدبرام

فراموشم نکنیدها!!!!!

موفق باشید

یاحق

نظرات 5 + ارسال نظر
احسان یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:53 ب.ظ http://ehsanhp.blogsky.com/

لعنت به اونی که کنکور رو اختراع کرد!

علی.م. یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ب.ظ http://hobnob.blogsky.com

سلام. اول اینکه خدارو شکر که مریضیت چیزه مخمی نیست.
دوم اینکه تبریک واسه نی نی جدید
و آخر اینکه واست دعا میکنم همون رشته و همون دانشگاهی رو که میخوای قبول بشی.
زیاد سخت نگیر. هرچی بترسی سخت تره واست.
همیشه مثبت فکر کن تا به اونچیزی که توی ذهنته برسی.
موفق باشی

آرتین یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ب.ظ http://mikadecity.blogsky.com/

گاهی آنقدر بزرگ میشوم که کودکیم از من میترسد و فرار میکند-آنوقت باید دنبالش کنم تا از دستش ندهم – آنقدر میدوم که دست آخر میگرمش –و بعد من ِ بزرگ ، من ِ کوچک را که اینهمه ترسیده و دل دل میزند سفت میچسبم - بغل میکنم - میبوسم و قول میدهم که دیگر هیچ وقت اینهمه گنده نشوم .

به میکده سیتی هم یه سر بزن

یاسر سهرابی دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ق.ظ http://www.pikapik.blogfa.com

سلام.موفق باشی گلم.

اسماعیل پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ق.ظ http://www.esemes.blogfa.com/

سلام لیلا جان
وب قشنگی داری میتونی به وب من هم سر بزنی ممنون میشم
لطفا میشه من با نام اس ام اس لینک کنی






مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد