لحظه های بارانی

عروس مردگان

لحظه های بارانی

عروس مردگان

زننده ترین حیواناتی که من تا کنون دیده ام چاپلوسانند، آنها از دوست داشتن سر در نمی آورند و فقط تقلید عاشق شدن را می کنند  

یادها فراموش نخواهند شد حتی به اجبار، و دوستی ها ماندنی اند حتی با سکوت قلب من از صدای تو چه عاشقانه کوک شد تمام پرسه های من کنار تو سلوک شد عذاب می کشم ولی عذاب من گناه نیست وقتی شکنجه گر تویی شکنجه اشتباه نیست   

 

  صدا کن مرا که صدایت زیباترین نوای عالم است صدا کن مرا که صدایت قلب شکسته ام را تسکین میدهد صدا کن مرا تا بدانم که هنوز از یاد نبرده ای مرا نشسته ام تا شاید صدایم کنی مهربانم

شادی را هدیه کن حتی به کسانی که آن را از تو گرفتند عشق بورز به آنهایی که دلت را شکستند دعا کن برای آنهایی که نفرینت کردند و بخند که خدا هنوز آن بالا با توست  

تنها

فدای سرت اگه دلم شکست 

 

 

 

     

 

 

  

 

 

 

 

 

خیانت تنها این نیست که شب رابادیگری بگذرانی...خیانت می تواند دروغ دوست داشتن باشد!خیانت تنهااین نیست که دستت رادرخفا دردست دیگری بگذاری خیانت می تواند جاری کردن اشک بردیدگان مظلومی باشد. 

سادگی بالاترین حدپیچیدگی است    (داوینچی )

انسان هیچ وقت بیش ترازان موقع خودراگول نمی زند که خیال می کند دیگران رافریب داده است

 

 

 

 

من دراین سن جوانی زجهان پیرشدم 

                                  صورتم گرچه جوان است زدل پیرشدم 

اشتباهی که همه عمرپشیمانم کرد 

                                  اعتمادی است که به مردم دوران کدم

من اومدم

سلام سلام دوستای گل 

من اومدم  

خوبم 

یه بارمیام توضیح میدم بیماریم چی بوده 

ازهمتونم ممنونم 

دوستون دارم 

یاحق