لحظه های بارانی

عروس مردگان

لحظه های بارانی

عروس مردگان

تنها

فدای سرت اگه دلم شکست 

 

 

 

     

 

 

  

 

 

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ب.ظ http://tobe12.blogsky.com

سلاممممممممممممم عشق خودم خوبی فدات شم؟
چه خبرا به به میبینم که دوباره کارتو شروع کردی به سلامتی ایشاله باهم خوش باشیم ناقلا دیشب نگفتیاااااااااااااا........
عکسات قشنگه
اما یادت نره تو تنها نیستی... علیرضارو داری
بابای تاتازی من!

بدون سانسور سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:49 ب.ظ http://DODOST381.BLOGFA.COM

سلااااااااااااااااااااااااااام خانم خانما
چطوری چرا وبتو تبلیغی کردیش؟؟
یجور دیگه میکردیش
اصلا میدادیش دست خودم
ولی از من که گذشت

لینکت کردم
هر جوره بخای پایتم

داداش ایمانت چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 ب.ظ http://dodost381.bl......

سلام عزیزه داداش
لیلا بهت سر میزنم به یه چرت
تو هم بهم سر بزن به یه شرط
هرچی درد داریم و مشکل بهم بگیم اصلا تو خودمون نریزیم این غمارو
میدونی چرا اینجوری میگم
چون به یه باور رسیدم
برگی که از درخت بیفته بی حکمت نیست هیچ برخوردو رابطه ای بی منظور نیست
حتی مثلا اون کسی که یبار اومده تو وبم بهش گفتم سلام و رابطه برقرار شده و دیگه نیومد منم نرفتم تو همون روز
با خوندن وب من با یه خنده یا اشک توی بدنش یه اتفاقی رخ داد که باعث ......چیزی میشه که خدا میدونه نه ما
از اینکه تو غم داری من ناراحتم گفتم شاید خدا منو جلو راهت گذاشته یا تورو جلو راهم که یه یچیزایی رخ بده
فک کنم این باشه که من وسیله خدا باشم که غماتو از دلت بیرون بکشم

البته فک کنم
اگه کسی به این نوشته خندش بگیره حتما یروزی به این حرفم پی میبره
حالا من در خدمت آجی گلم هستم
در ضمن ۲۰ سالمه ولی خیلی چیزا اندازه یه ۳۰ ساله زجر کشیدمو تجربه دارم
ایشالا بتونیم بهم کمک کنیم
یا حق

بدون سانسور شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ق.ظ http://dodost381

سلام لیلا جونم
اینجوری نگو
هیچ وقت اینجوری نگو
امتحانش ضرر نداره
تو با این همه دلگیریت از خدا یه هفته شکرشو بجا بیار
همیجوری الکی
من خودم نماز نمیخونم ولی نمیدونم چرا وقتی خیلی دلم میگیره
خود به خود پاهام منو سمت مسجد میکشن نماز نمیخونم میرم یه گوشه خلوت میکنم با خودم اینقد حال میده
اگه نماز بخونم ۱۰۰ درصد میدونم سره نماز مخصوص تو قنوت گریم میگیره
یه محیط خاصی داره ارام بخش بخدا قسم حتما امتحان کن

بدون سانسور شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ق.ظ

ناقلاااااااااااااااااااااااا تو که تنها نیستی
علیرضا رو داری
ولی نه خدااااییش میدونم الان چه حالی داری البته فک کنم بدونم
بنظرم این حالو داری
شاید ۱۰۰نفر دورت باشن و لیلا لیلا کنن واست ولی تو احساس تنهایی میکنی
من اینجوری شده بودم
خیلیا ایمان دوست دارم و ....... میکردن و میگفتن ولی شدید داغون از تنهایی بودم که من چقد تنهام
میگه
من کفش نداشتم و بسیار ناراحت از کارای خدا
یروز اتفاقی یکیو دیدم پا نداشت


بزن قدش دیگه غمو وللش

داداش ایمانت دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:46 ب.ظ http://dodost381.blogfa.com

سلام لیلا عزیزم
چطوری خب نمیگی دل شوشولوم برات تنگ میشه نمیای سر بزنی؟؟
دلم خیلی گنجشکیه ها
جان داداش من زیاد قسم نمیخورم
ولی جان عزیزم دلم برات تنگ شده و یجوری نگرانتم
که کجایی؟؟
چیکار میکنی؟؟
خوبی؟؟
میخندی؟؟
چجور حالت منو بی خبر نزار

داداش ایمانت سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ق.ظ http://roheyakhi.blogfa.com

سلام لیلا جونم
دیگه بیا تو این وب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد