لحظه های بارانی

عروس مردگان

لحظه های بارانی

عروس مردگان

من اومدم

سلام سلام دوستای گل 

من اومدم  

خوبم 

یه بارمیام توضیح میدم بیماریم چی بوده 

ازهمتونم ممنونم 

دوستون دارم 

یاحق

نظرات 6 + ارسال نظر
گیلاس آبی سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:52 ق.ظ http://gilaseabie.blogfa.com/

سلام.
خوشحالم که برگشتی دوست من.
راستی من میخوام سوء تفاهمی که ایجاد شده از بین بره دوست خوب من.
من مشکلم با سایت قلم طلایی هستش نه شما لیلی عزیز.

ghalamtalaei سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ http://ghalamtalaei.blogfa.com

ba salamo dorod be shoma
modire mohtarame webloge dokhtare bala
agar che webloge gilas abi aleihe shoma tablighate soei anjam dade ast ama hemegan didand o midanand ke webloge shoma az besyari jahat nesbat be anha bartari dashte ast.
riyasate jamiyat tasmim gerefte and ke az webloge shoma taghdiri be amal avardo javabi bashad baraye gilase abi.
bedin vasile ba tekrare darkhast baraye mosahebe .minemaeim
montazere peyame badi ma bashid

مهسا فرح بخش شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام لیلی جان خوشحالیم که سالم هستی حتی اگر با ما نباشی ...
تازه فهمیدم که سایت برگزار کننده این جریانات توسط یک سری بچه اداره می شود .لیلی جان گیلاس آبی هیچگونه تبلیغ سوء‌ علیه شما و سایتتان انجام نداده بلکه اعتراض همه ما به عملکرد رفتار و حرفهای بچه گانه و مغرضانه قلم طلایی است که نمونه آن در ذیل مشاهده می شود تازه متوجه شده ایم که اصلا اعتراض به کسانیکه درک فرهنگ نقد را ندارند اشتباه است .
نازنینم خوشحالم که حالت بهتر شده و خوبی سلامتت آرزوی قلبی همه دوستداران وبلاگ گیلاس آبی است ...
انشاءا... در نظر سنجی زندگی همیشه سربلند باشی نازنینم ...
وجدان بهترین محکمه الهی است که فراری از آن نیست ِِما نیز تیم قلم طلایی را به محکمه وجدانشان می سپاریم باشد که از بچه بازی و غرض ورزی دست بردارند ...
آرزومند ارزوهای زیبایت مهسا

بد نیست یکبار دیگر اعتراضات ما را بخوانی و منصفانه قضاوت کنی زیرا ایمان دارم قلبت گنجینه سرشار از راستی است ...
موفق و موید باشی در پناه پندار نیک ُگفتار نیک و کردار نیک ...

همه گیلاس آبیها دوستت دارند و برای سلامتت دعا کردند ...

علیرضا پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ب.ظ http://tobe12.blogsky.com

سلام عشق خودممممممممممم خوبی؟
خیلی خیلی ازت دلخورم خیلی ازت نارحتم؟ فقط به خاطر همین بود که ادرس وبتو نمیدادی؟ به خاطر همین عوضی؟
اخه قربونت بشم اخه چرا؟
میدونی بیمارستان بودی کی بود همش زنک میزد به ابجیییی؟؟؟ میدونی چقدر زجر کشیدم؟ یه چشام اشک بود یه چشام خون؟؟؟ مگه من از همون اول راه بهت نگفتم بیخیال همه چی باش مگه نگفتم فقط خودمون پس چرا دوباره اعصاب خودتو بهم ریختی؟حالا که اومدی باهم دیگه شروع میکنیم لیلی جووووووووووووووونم منو تو خیلی وقته شروع کردیم اما به کوری چشم بدخواهامون قدمامونو محکم تر میکنیم یا علی بگو دستتو بده علیرضا و بلند شو دیگه نبینم لیلای من غم داشته باش هااااااااااا وگرنه گازش میگیرمااااااااااااا
لیلای خودم دیگه غماتو نبینم دیشب قلبم اتیش گرفت اون حرفو زدی غصه نخور علیرضا پشتته مثل کوه همه رو نابود میکنم اگه بخوان زندگی من و تورو بهم برین!خودم یه تنه غصه هاتو پرپرمیکنم لیلا جونم
تو عزیز منی و هستی وخواهی مونداینو بدون!
من دیگه برم عشق خودم لیلی جونم فدات گلم
بای بای تا بعد

داداش ایمان بدون سانسور دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ق.ظ http://DODOST381.BLOGFA.COM

سلام
ببخشیدا اگه عاشقی
اگه بهت نامردی شده
همدردیم
سربزن بهم
دلم میخاست باخوندن مطالبت گریه کنم
موفق باشی
یاحق

شکل نمیدونم چیه ندیدمش ولی گذاشتم تا متن و جدا کنه
سلام لیلا جونم خوبی عزیزم
اون نوشته بالا رو داده بودی رو اون وبم که غمامو میبرم توش تو چرا عاشقی ؟؟
چرا غمگین میخونی؟؟؟
بیخیال غم بیا اینور مارو نیگاه کن کلا حالو هواتو عوض کن
بیا تو این وب همیشه پیشتم انگار اومدی تو یه دنیای جدید
مطالبی که هیجا نخوندی
ادمای چلو خلی که هیجا ندیدی
خلاصه خیلی باحاله با تمام عمو و غصه و سنگینی کاری که دارم
زد به سرم این وبو درست کنم همه عاشقارو یه حالی بدم
لیلا من از اسمت خیلی خوشم میاد اسم خیلی خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ ............ نازو قشنگیه
من نه واسه قلم طلایی مینویسم نه واسه وب برتر
که مطمنم تو هرکدوم برم مقامرو میارم
اون وبمو خوندی بیشتر شعراش از خودم بود
حالا این وبم ببین بااینکه خیلی کم میام و کسی رو خبر نمیکنم تعداد بازدیدش بالا
واسه دلم مینویسم و دل شما
هر کمکی خواستی من میتونم کمکت کنم

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ق.ظ

سلام
خوشحالم که حالت خوب شده
خیلی خیلی خیلی واقعاخیلی
کاش میتونستم مثل زنا گریه کنم
خیلی خیلی خیلی خلیلی لیذبایتنستیاشستنیش
دیگه نمی دونم چی بگم
برات آرزوی سلامتی و شادی و زندگی خوشی را از خدا آرزو دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد