لحظه های بارانی

عروس مردگان

لحظه های بارانی

عروس مردگان

فقط یه حرف

فقط یه حرف داغونم دارم میسوزم دارم دیونه میشم البته بیشترازیه حف شدولی واسه من یه حرفه بعضیاباخودشون چی فکرمیکنن؟هان؟ 

نابودشدمنابو 

هیچکی نمیتونه بفهمه دارم چی میکشم 

 بی صدا بابلندترین وویرانترین اوارفروریختم

مجنون وعیب جو

به مجنون گفت روزی عیب جویی                         که بیداکن به ازلیلی نکویی

که لیلی گرچه در چشم تو حوری است                به هرجزیی زحسن اوقصوری است

ز حرف عیب جو مجنون بر آشفت                       دران اشفتگی خندان شدوگفت:

اگر بر دیده ی مجنون نشینی                            به غیرازخوبی لیلی نبینی

تو مو بینی و مجنون پیچش مو                          توابرو او اشارت های ابرو

دل مجنون ز شکر خنده خون است                    تولب بینی ودندان که جون است

کسی کاو را تو لیلی کرده ای نام                      نه ان لیلی است کزبر من برده ارام