لحظه های بارانی

عروس مردگان

لحظه های بارانی

عروس مردگان

نیستم

سلام

الان که دارم این مطلبو تایپ میکنم داغونم

بی اختیار دارم اشک می ریزم

خدایاتمومش کن تمومش کن

میدونم بایدتقاص اشتباهتموپس بدم ولی اینطوری نه خواهش میکنم اینطوری نه من طاقتشوندارم

درسته من اشتباه کردم میدونم ولی یه دروغ بود همه دروغ میگن چرامن بایدجواب دروغموبگیرم

بقیه هم دروغ میگن چرااونا چوب دروغشونو نمیخورن

باشه خدایاباشه

فقط یه خواهش کوچولودارم ازت فقط یه باریه بارصداشوبشنوم صدای خنده هایی که وقتی میخندید چمامومیبستمو لبخندمیزدم همون خنده هایی که عاشقش بودم

باشه اگه مستجابش نمیکنی

حداقل اینومستجاب کن:خدایاهیچوقت نذارغم بره سراغش

خدایاکاش یادگاریشوبه دستم میرسوندی برای اخرین بارحداقل یادگاریشوبغل میکردم

خدایاچرااین همه دور؟چراحالا که عاشقم کدی چرااینطوری؟

خدایا حسرت به دلم کردی

خدا توکه مهربونی میگن رحیمی گریه هامونمیبینی دل رنجوروپرازغم مامانم چی؟؟؟؟!!

خدایادت یه بارخواستم اشتباهی بکنم اون نذاشت بیدارنگهم داشت؟

خوب چراهمون روزنه چراتااینجاکشیده شد؟

خدایا این مدت خیلی عذاب کشیدم ومیدونم که بازم میکشم

خدایاادمات خیلی بدشدن خیلی دروغ میگن تهمت میزنن دوبه هم زنی میکنن ادمای بی گناهه دیگه روبدبخت میکنن دل میشکنن قسم میشکنن فقط به فکر خودشونن شایدم دیگه احساس جایی نداشته باشه بین ادما همه دنباله اینن که حقه یکی روازش بگیرن ناروبزنن به هم زود دوستاشونو که یه زمانی بهترین بودن برای هم یادشون بره

دنباله اینن که یه وقت نکنه دلشون برای کسی بسوزه باادماکاری میکنن که روزی هزاربارارزوی مرگ میکنن

خدادیگه ازچی بگم برات هرچند که خودت خبرداری میدونی همش بدیه

بذار ازدل پردرد خودم بگم خصوصیاشو که میدونی ومیدونی که دلم پره پره غمه

میدونی قبلا حتی اسم پسرم که میومد دست وپام میلرزیدبعدیادگرفتم نلرزم بعدیادمه به جنس مخالف نگاه هم نکردم چی شد چطورشدسال قبل بایکی اشنام کردی نخواستم قبول کنم اشنایی روولی قبول کردم تایه مدتی میخواستم تموم کنم اما مهرشو به دلم انداخته بودی یه جورایی بابقیه مردافرق داشت احساس ارامش میکردم احساس میکردم یه پشتیبان دارم

یادته چه پیشنهادی بهم دادادیگه یه مردداشتم تااینکه دوری هردوتامون رو ازاردادمن بیشتردوسش داشتم یعنی منو عاشقش کردی ولی اون دوسم داشت شایدم نداشت نمیدونم من چون دوسش داشتم فقط باگریه خودمو ارام میکردم واین دوری روتحمل میکردم ولی اون شکایت کردازدوری این رابطه رونگه داشتم یادمه دادام (دادابش میگم)بهم گفت تو بایداین رابطه روقیچی کنی امامن نمیتونستم یادته خودش قیچی کردباورنمیکردم نفسم بنداومدغرورم شکست قلبم ریزریز شدانگارهمه زمان باهم بودنمون خاطراتمون پشت یه سدزمانی متوقف شد

هنوزم دارم میسوزم نمیتونم باورکنم هنوزم احساسش میکنم درصورتی که دیگه نیست نه خودش نه دلش نه یه ذره احساسش گاهی که یادش میفتمو میمیرم براش لبخند میزنم ولی سریع ازروی لبم لبخندبرچیده میشه به خودم میگم احمق دیگه نیست باکسی دیگس برای یکی دیگه میخنده یکی بجای تو براش میمیره توجایی نداره اشغالم نیستی

اره خدااینه دلم بازم هست هست...حالا خیلیا بهم میخندن خیلیاسرزنشم میکنن خیلی ابهم میگن میخای چیو چیو ثابت کنی بهم میگن ادای هندیارو میخوای دربیاری

خیلیا خیلیادلمو میشکنن اره این دله منه خبرداری؟

چرامنو سنگدل نیافریدی نمیخوام احساساتی باشم نمیخوام دلم بسوزه برای کسی دوسندارم گریه کنم چی نصیبم شداازاین احساسات؟ غیرازاینکه همه جاچوب همین احساساتوخوردم

همه جاشدم یه کالاواسه مصرف که بعدمدتی کهنه میشه بایددورانداخته بشه غیرازاین که تو دوستی ازمعرفت رفتم مایه بذارم پست شدم

باشه گذشت هرچی بوددلمو پاک کن خدا

خدابذارپاک بیام پیشت!!!خداخداخداخداخداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 

 


دوستای خوبم،اقامجنون امیدوارم موفق باشید غم نبینیدچیزی که من زیادتوزندگیم دیدم همیشه دوست داشته باشید زودقضاوت نکنید دل کسی رونشکنید  

ومواظب خودتون باشیدیابه قول خودم م خ باشید 

خدانگهدارتون باشه

نظرات 12 + ارسال نظر
یاسر سهرابی چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ق.ظ http://www.nevisayeam.blogsky.com

سلام.
من در این وبلاگ نوسته های از روی گذشته هام
می نویسم.خواستین یه سر بزنین.ممنونم.
البته انگار دیر شده.

ghalamtalaei چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ق.ظ http://ghalamtalaei.blogfa.com

ray giriye azade ghalamtalaei baraye entekhabe weblog va nevisandeye bartare mah aghaz aghaz shode ast o ta 18hom edame daarad
movafagh bashid
ba tashakor ghalam talaei

بهار پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 ق.ظ http://www.girllown.blogsky.com

لذت زندگی همینه که عاشق باشی !!

بیا پیشم

اسماعیل سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.esemes.blogfa.com/

سلام
وب باحالی داری مرسی که به من سر زدی من را بانام اس ام اس فارسی لینک کن ممنون میشم.






مرسی






اسماعیل سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ب.ظ http://www.esemes.blogfa.com/

سلام
وب باحالی داری ممنون که به من سر زدی لطفا من را با نام اس ام اس فارسی لینک کن متشکرم

ghalam talaei پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ق.ظ http://ghalamtalaei.blogfa.com

ba salamo tabrik be shoma babate piroziye shayesteye shoma va weblogeton
be etela miresanad ke shoma varede marhale bartarin webloge sal shodid.
hamchenin ma azaton ye vaght baraye mosahebe darim ta baraye khanandehamon up konim.
agar lotf konid o be ma begid ke che zamani baraton monasebe mamnoon mishim

اسماعیل پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:29 ق.ظ http://www.esemes.blogfa.com/

.~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-,
. |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-,
. ’,. ســــــلام دوست .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’
.. ’~-,. .مــــــــــــــن. . . . . .. |. |. . . . . . . . . /
. . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. /
. . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. /
. . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’
. . آپــــــــــم . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-,
. . . اگـــه . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’,
. . بیـــــــایـــی .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. /
. خوشحــــــــال. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’
. . میــــــــــشم .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’
. . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’
. . . . . . . . . . . . . . . . . |’’. . . ~’,-,
. . . .بدو بیا . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-,
. . . . . .من آپم . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. )
. . . . . . . . . . . . . . .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’""
. . . . . . . . . . . . .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_
. . . . . . . . . . . . .. |. . . . . . . . . . . }__""~,
. . . . . . . . . . . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~,
. . . . . . . . . . . . . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-,
. . . . . . . . . . . . . . . . . .. .. ’~-,,__. . .. _,),-

گیلاس آبی پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ب.ظ http://gilaseabie.blogfa.com/

سلام.
تبریک میگم لیلی خانم برنده شدنتون و انتخاب وبلاگتون رو به عنوان وبلاگ برتر ماه!

مهدی آرتی پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:21 ب.ظ http://Mahdi-RT.blogfa.com

سلام به دلیل یه سریع از مشکلات من از این به بعد کمتر به وبلاگ سهند جاهدیم سر میزنم از این به بعد بیشتر به وبلاگ شخصیم سر میزنم حتما بهش سربزنید و قسمت پروفایل و زیر عکسم رو بخونید و اگه میشه منو با اسم
وبلاگ شخصی مهدی آرتی
لینک کن و سریعا بگو با چه اسمی بلینکمت.منتظرما زودباش.بدودیگه اِاِ اِ بازم داره میخونه اینو ول کن بیا انجا.اه بس کن دیگه بدید بدیو کن.قربونت برم زود باش.تو آپ بعدی من عکس های خودم با مسعود مدیر وبلاگ دوست خوبم بهراد رحمانی رو میبینید.پس عجله کنید/بچه مشهده/نقییییییییییی من نهار نخوردمه/انقدر دیر اومدی که آپ بعدی رو هم انجام دادم به اون آپم سر بزن زوداباش بدو دیگه اگه دیر بیای آپ بعدی رو هم انجام میدما/قسمت دانلودستان هم بخون/////////اینم ایدی من ادد کن
Mahdi_RT1@yahoo.com
دیدی چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟انقدر دیر اومدی که آپ سوم و چهارومو پنجم و شیشم رو هم انجام دادم به همش سر بزن باشه؟؟؟؟؟؟؟زود باش دیگه بدیو.راستی کلیپ هاروهم دانلود کن.درضمن اگه اهل خندیدن هستی این دوتا فایل هم دانلدو کن
1
http://s1.picofile.com/file/6241028168/Mahdi_RT_production.mp3.html
2
http://s1.picofile.com/file/6635007042/Mahdi_RT_productions2_1_.mp3.html
بقیه اشم هم تو وبلاگم دانلود کن بای
بای بای

ghalam talaei شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ب.ظ http://ghalam talaei.blogfa.com

salam
leila khanoom dar morede mosahebe khastam takid konam be khosos ke nesbat be eterazat hamiyane webloge gilas abi.maseale yekam janjali shode
espanser o bachehaye ma hame tasmim gereftim ke nesbat be entekhabe shoma defa konim.

maria چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 ب.ظ

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemayat
duset darim binahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayat
taghdim be behtarin webloge gharn

admin چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ب.ظ http://ghalamtalaei.blogfa.com

ba salamo dorod be shoma
modire mohtarame webloge dokhtare bala
agar che webloge gilas abi aleihe shoma tablighate soei anjam dade ast ama hemegan didand o midanand ke webloge shoma az besyari jahat nesbat be anha bartari dashte ast.
riyasate jamiyat tasmim gerefte and ke az webloge shoma taghdiri be amal avardo javabi bashad baraye gilase abi.
bedin vasile ba tekrare darkhast baraye mosahebe .minemaeim
montazere peyame badi ma bashid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد