لحظه های بارانی

عروس مردگان

لحظه های بارانی

عروس مردگان

لیلا

فکرکنم ساعت حدودیک نیمه شب بودچشمامو بستم بخوابم صدام کرداروم توی گوشم لیلا چشمامو بازکردم صداتوی ذهنم بوددوباره چشمامو بستم بازصدام کرد لیلا اعتنایی نکردم دوباره صدام کرد لیلا...لیلا...لیلا...اعتنانکردم فریادکشیدلیلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااسریع چشماموبازکردم دوباره اروم صدام کرد لیلا... لیلا... خانومی... پاشودیگه. بلندشو.بغض کردم میخواستم صداش بزنم ک... ک....نمیدونم چرازبونم بند اومد! اشک توی چشام حلقه زد انگاررفت دیگه کسی صدام نمیزد ازاون پهلوخوابیدم بغضم ترکیدبند زبونم باز شد:

کامران کجایی؟دستمو بگیر تنهام .اشکاموببین.یادته میگفتی گل من نبایدگریه کنه یادته؟کجایی کجایی ببینی گلت پر پرشده خشکیده ساقش شکسته کجایی بی انصاف؟کجایی دلم هنوزتورومیخواد. نمیتونم ازت متنفرباشم چطوری فراموشت کنم؟همش میگم خدایا!خدایا!دروغ باشه یه باربامن بسازخدامگه چی میشه؟؟؟

کامران خیلی وقته سرم درد میکنه یادته درد که داشتم هواست بود اذیتم نکنی اگه میخواستی اذیتم کنی میگفتی حالا چون درد داری بیخیال میشم ولی بعدا بهت میگم یادته میگفتی لیلا گریه نکن منم گریه میکنم ها؟

یادته میپرسیدی لیلا چقدردوسم داری میگفتم به اندازه بزرگی خدا؟

یادته یه دروغ بهت گفته بودم باهام مهربونتر شده بودی بعدکه فهمیدی دروغه دعوام کردی منم بغض کردم اماتوجه نکردی بهت گفتم توخودتم بهم دروغ گفتی گفتی من دروغی نگفتم که شباتوروبه گریه بشونه گفتم ببخشید فکرشو نمیکردم تو اینقدر ناراحت بشی که گریه کنی؟

یادته درموردیه مسائلی سربسم میذاشتی من میترسیدم ازت میگفتم توجدی اینطوری هستی میخندیدی میگفتی نه؟

یادت خواستگارداشتم میگفتی چایی نبربراشون اگه میبری نشین بذاروبرو؟

یادته ابولی چی بهت میگفت حال منو میگرفت تومیخندیدی؟

یادته شبا نمیذاشتم بخوابی اگه خوابت میبردباهات قهرمیکردم؟

ولی تو یه چیزونمیدونستی ونمیدونی که ثانیه ثانیه برات میمردم ومیمیرم

نظرات 1 + ارسال نظر
مجنون چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ http://da3tanekotah.blogsky.com

------------------------------
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد