لحظه های بارانی

عروس مردگان

لحظه های بارانی

عروس مردگان

خیلی تنهام

سلام  

عیدنزدیکه ولی چه عیدی؟مطئنم امسالم برام سال خوبی نیست خسته ام خیلی خسته احساس بوچی میکنم خالی بودن نه هدف نه انگیزه اصلا بهم ریختم ازالان دارم گریه میکنم دیگه سال جدیدبرام چه سالی خواهدبودخدامیدونه میترسم ازسال جدیدمیترسم 

چرااینقدرتنهام چرابدشانس به قول خواهرم مگه مابابقیه فرق داریم مگه ازمریخ اومدیم اصلا به اینده ام امیدی ندارم همش میترسم ازاینده  

ادما خیلی نامردن خیلی الان دارم به احمق بودن خودم فکرمیکنم به اینکه که چرانمیتونم سنگدل باشم 

اصلا بیخیال درکل حال درست وحسابی ندارم 

امیدوارم سال خوبی داشته باشید 

بهتون خوش بگذره 

یاحق  

 

خداوندا اگر روزی‌ بشر گردی‌ و ز حال بندگانت با خبر گردی 


پشیمان می‌شوی‌ از قصه خلقت، از این بودن، از این بدعت.. 

 
خداوندا تو مسئولی. خداوندا تو می‌دانی‌ که انسان بودن و ماندن  


در این دنیا چه دشوار است، چه رنجی ‌می‌کشد 


آنکس که انسان است و از احساس سرشار است

سلام.من آمدم(سخنی با خدا)

…  
نظرات 17 + ارسال نظر
sajad یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 ب.ظ http://mr-sajad.blogfa.com

♫ ♪ ☺☻. سلام . پیشاپیش عیدتان مبارک . وبلاگ زیبایی دارین بهتون تبریک میگم . اگر وقت داشتید یک سر به وبلاگ من بزنید و اگر دوست داشتید نظر هم بدهید منتظر شما هستم . با تشکر از شما دوست عزیز . خدانگهدار . ♦ ♥ ♣ ♠

کورش هخامنشی یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 ب.ظ http://barnamedownload.com

سلام

نه به عنوان وبلاگت نه به نام آدرسش .

وبلاگ جالبی داری .

موفق باشی .

قاسم یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:49 ب.ظ http://davinchi.blogsky.com

عالی بود .

محمد یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:51 ب.ظ http://mahjok.blogsky.com

سلام عید باستانی نوروز رو ول کن تا کریسمس خیلی وقته انشا الله دیگه خسته نباشی
شاد باش این دنیای خاکی دو روزه

mehran یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ب.ظ http://www.mehran-h1.blogsky.com

سلام لیلی خانم. اصلا نباید اینجوری باشید و اینجوری فکر کنید.
منم قبلا مثل شما بودم.. ولی اینکه اینجوری باشید هیچ فایده ای نداره. منم نتیجه گرفتم که باید سعی کنم اونجوری که میخوام زنگی کنم و از زندگی لذت ببرم ... هرچند سخته ولی باید بی خیالی طی کنید.........
ضمنا تنهایی هم درد و غم بزرگی نیست......
اتفاقا گاهی اوقات تنهایی یه حسن وخوبیه........
در کل موفق باشید.... شاد باشید....
سال جدیدم مبارک باشه براتون........

محمد یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ب.ظ http://mahjok.blogsky.com

hear just load voice chromatic,always we works,we see the easy ,we love hard that the goods come,stay colorless,alasleave voiceless

محمد پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:50 ب.ظ http://mahjok.blogsky.com

سلام ممنون که به من سر زدی

برات یه دنیا شادی آرزو می کنم

امیر یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:04 ق.ظ

salam
khobi?
che khabar khhobi
chera sale badiiie
hame daran saye mikonan k sale khib dashte bashi
to ham saye kon
emkan nadare k nashe
har chhi fekr mosbat koni karat mosbat pish mire
to ham saye kon
man barat 2a mikonam
felan baye

سلام
خیلی ممنون بدنیستم
سعی کردم امانمیشه نمیشه
دیشب وروزای قبلش حالم گرفته شد
یک فروردین که تولدمم باشه باگریه شروع کردم
نمیدونم شایدبه قول خواهرم ماازمریخ اومدیم
خیلی ممنونم ازتون
سال خوبی داشته باشید
یاحق

محمد سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:21 ب.ظ

اگه دنیا مهربان بود وقتی به دنیا میامدیم گریه نمی کردیم

سلام
بله ولی تاکی بایدگریه کرد
ممنون

امیر چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:46 ق.ظ

سلام
آخه چرا
این همه غمگین نباش
یوسف کم گشته باز آید به کنان غم مخور
این عمو یادگار میه تو لینکت خیلی دری بری می نویسه
خوشم نیومد
بلاگش خزه
تازه اولین نفر هم هست تو لیکت
پاکش کن خز کرده بلاگتو
((* یه وقت تنها نری جایی که از تنهای میمیرم *
* از این جا تا دمه در هم بریییییییییی دلشوره میگیرم *
* فقط تو فکر این عشق * *تو فکر بودن با هم*
*محال با من باشی برم سرگرم کاری شم *
هییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
راستی جواب منو بده میایم بازم

سلام
خیلی ممنون ازهمدردیتون
حرف حذف کردنشو نزنید بعدشم هرکسی یه نظرات وطرزتفکری داره بهتره درمورد فکروذهن ادما بدنگیدمن برای ایشون خیلی احترام قایلم فکرکنیدیکی درموردوبلاگ خودتون بد بگه
دوست ندارم کسی به نوشته های کسی بگه چرتو برت لطفا دیگه از این حرفانزنید
حرفاتون ناراحتم کرد
بازم ممنونم از نظراتتون به غیرازاین نظر
شهرتون قشنگ بود
یاحق

امیر یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ب.ظ

سلام
واااااااااااای شرمنده
فکر نمی کردم ب خاطره یه بلاگ خز این همه ناراحت بشی
خوبی چه خبر ؟
*واست بی تابمو بی خوابمو می دونی دل تنگم
واست میمیرمو درگیرمو با دنیا در جنگم*
راستی تاحالا عاشق شدی؟
من از عشق بیزارم حالم بد میشه
منتظر جوابتم

سلام دشمنت شرمنده
بازم گفت خز دفعه اخرت باشه
اره هستم
خوب نباش چراهستی!
یاحق

امیر یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ب.ظ

راستی می خوام یه بلاگ بسازم اسمشو چی بزارم نظر بده
اسم بلاگت خیلی قشنگه چی شده که این اسمو انتخاب کردی
اسمش خیلی باحالا
اسم بلاگت از کجا گرفتی ایده توپیه
یه نظر بده واسه اسم بلاگ من

سلام ممنونم ازتون
اسمش اسمشم خاطره اس برام یکی اینوبه میگفت وقتی قرارشداین وب وبانظروسلیقه خودش بسازه سراسم وادرسش مشورت کردیم قرارشد همونی که بهم میگه اسم وبم بشه ومنم به خاطراسم وبش حاج خانوموادرسش گذاشتم
نمیدونم بستکی داره محتوای وبتون چی باشه
یاحق

. دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ب.ظ http://da3tanekotah.blogsky.com

سلام وب خوبی داری اگه وقت داری به من هم سری بزن ونظر بده
یا حق

؟ دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:43 ب.ظ http://da3tanekotah.blogsky.com

سلام لیلی خانم

می تونم تو وبلاگم چندتا داستان از شما بزارم

پسرمیلالی پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:44 ب.ظ http://millali2.blogfa.com

شب سردی است . . . و من افسرده

راه دوری است . . . و پایی خسته

تیرگی هست . . . و چراغی مرده

می کنم تنها از جاده عبور . . . دور ماندند ز من آدمها

سایه ای از سر دیوار گذشت . . . غمی افزود مرا بر غمها

فکر تاریکی و این ویرانی . . .

بی خبر آمد تا با دل من قصه ساز کند پنهانی . . .

نیست رنگی که بگوید با من اندکی صبر . . . سحر نزدیک است

هر دم این بانگ برآرم از دل . . . وای این شب چقدر تاریک است !

خنده ای کو ، که به دل انگیزم ؟

قطره ای کو ، که به دریا ریزم ؟

صخره ای کو ، که بدان آویزم ؟

مثل این است که شب نمناک است

دیگران را هم غمی هست به دل . . . غم من لیک غمی غمناک است

دلم تنگ شده بود گفتم بیام یه سر بزنم بهتون

در پناه بارون

مجنون شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ب.ظ http://da3tanekotah.blogsky.com

سلام
ببخشیداا شماآدرس وبلاگ تون رو بلد نیستید؟
وقتی نطر می زارید آدرس وبلاگ تون رو درست بنویسید.گیجم
بازم بهم سربزن
یاحق

مجنون یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ب.ظ http://da3tanekotah.blogsky.com

سلام

لیلی های این دوره زمونه هم دروغ دروغ هستن

منوبا اسم داستان کوتاه لینک کن !!!لطفا!!!

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟راستی با چه اسمی لینکت کنم؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد