لحظه های بارانی

عروس مردگان

لحظه های بارانی

عروس مردگان

سلام 

 

 

ازهم ی دوستان خوبی که به وبلاگ من سرمی زنن یه دنیا ممنون 

مطالب وبلاگ من اکثرا حرفای دلم هستن ورازدل بردردمو بازگومی کنن 

یادتون نره که کامنت های شمامنوخوشحال میکنه 

 

فدای شما 

نظرات 3 + ارسال نظر
داوود پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ب.ظ http://www.love-b-love71.blogfa.com/

خیلی ممنون
ازراه وبلاگ
وگرنه دیگه نظرنذارید

امیر جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:12 ب.ظ

سلام
کسی مثل خودم شاد
کسی مثل خودم پرستو
خیلی شعر قشنگی بود منم عاشق این مدل شعرام
از نوشته های بلاگتون فهمیدم یا شاید عاشقین
منم عاشقم
من بلاگ ندارم ولی دوس دارم یه بلاگ درست کنم
وقتی درست کردم اسمشو میدم بهتون
اگه خواستین با من حرف بزنید جواب نطرمو بدین خودم میام بخونم
خدایارتون

سلام
خیلی ممنون که بهم سرزدید
اره ناجور
لعنت به این دوری لعنت
لعنت به این دنیای نامردلعنت

امیر پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ق.ظ

سلام
بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم
واااااااای دختر من عاشقه این شعرم همیشه زمزمه اش می کنم
چرا هر چی من دوس دارم تو تو بلاگت میزاری
راستی اون فانوس توی عکس و خاموش کن آفتاب هست نور میده نفتش تموم میشه بزار شب روشنش کن
راستی لعنت به کدوم دوری ؟
راستی شما اهل کجایی؟
منتظر جواب تون هستم بازم میایم
(*از خودم می پرسم
از چی نفرت داره
چی ازم فهمیده
که ازم بیزاره
اما باز فکر می کنم
شاید اصلا نمی خواد
کسی عاشقش بشه
کسی پا به پاش بیاد*)
شب خوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد