لحظه های بارانی

عروس مردگان

لحظه های بارانی

عروس مردگان

غزل زرد

کسی بی خبر امد

کسی مثل خودم شاد

کسی مثل برستو

دراندیشه ی برواز

کسی بسته وازاد

اسیر قفسی باز

کسی خنده کسی غم

کسی شادی وماتم

کسی ساده کسی صاف

کسی درهم وبرهم

کسی برزترانه

کسی مثل خودم لال

کسی سرخ ورسیده

کسی سبزوکسی کال

کسی مثل توای دوست

مرایک شبه رویاند

کسی مرثیه اورد

برای دل من خواند

من ازخواب بریدم

شدم یک غزل زرد

ویک شاعرغمگین

مرازمزمه میکرد

دکتر انوشه

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
امید سه‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ب.ظ http://www.nokiabax.blogfa.com

سلام دوست عزیزم خوبی؟
وب زیبا و پر محتوایی داری.
اگه مایل به تبادل لینک بودی یه سر به وبلاگم بزن.
وبلاگم پر از برنامه. تم . و بازی و هرچی برای گوشی نوکیا بخوای توش هست.
اگه از وبلاگت خوشم اومد بهم رای بده"روی بنر بالای صفحه سمت راست کلیک کن" و ما رو از نظرات قشنگت بی نصیب نذار.
دوستت دارم.انشا الله تو کارات موفق باشی
منتظرتم
یا علی ":مدیریت وب سایت نوکیا باکس"


داوود چهارشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:47 ب.ظ http://www.love-b-love71.blogfa.com/

سلام

وب لاگ قشنگی دارین

خوشحال میشم به منم سر بزنید

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد